Dienstverlening | Afspraak en voorbereiding


Voor een consult wordt in de regel 10 minuten gepland. Komt u voor vragen die meer tijd nodig hebben, reserveer dan meer tijd. Dat is vrijwel nooit een probleem en voorkomt dat het spreekuur uitloopt of dat uw vragen onvoldoende aandacht krijgen.

Bij het maken van een afspraak zal de assistente vragen naar de reden van uw consult. U hoeft uw klacht niet uitgebreid aan haar toe te lichten. Een korte samenvatting van uw reden van komst helpt de assistente bij het plannen van het spreekuur. De huisarts kan zich eventueel op de klacht voorbereiden. De assistente is (net als de huisarts) verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.

Om u voor te bereiden kunt u gebruik maken van de twee folders van de Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) hier rechts.

Zijn er spoedeisende zaken, dan gaan die voor op de geplande afspraken. Dit kan betekenen dat u moet wachten of dat de assistente u benadert voor een nieuwe afspraak.
Nieuws en mededelingen
De MedGemak app is vernieuwd
De MedGemak app is vernieuwd
Geplaatst: 22 juli 2022
De MedGemak app is vernieuwd! Om de nieuwe app te gebruiken dient u deze te installeren op uw telefoon of tablet.

Lees meer
Wie kan ons team versterken?
Wie kan ons team versterken?
Geplaatst: 29 juni 2022
In de week van 22 augustus zoeken wij iemand die ons gezellige en betrokken assistententeam komt versterken. We zoeken een doktersassistente, maar we hebben gemerkt dat een co-assistent het werk ook heel goed en met plezier kan doen.

Lees meer
Afspraken annuleren
Afspraken annuleren
Geplaatst: 3 juni 2022
Heeft u een afspraak en kunt u niet komen? Dan zou het heel fijn zijn als u de afspraak op tijd wilt annuleren. Online ingeplande afspraken kunt u zelf verzetten of verwijderen via het afsprakenoverzicht in MijnGezondheid.net of de MedGemak app. Lukt dit niet? Neem dan telefonisch contact op met de praktijk.

Lees meer